آشنایی با لودر - شرکت معدن ماشین سپاهان

لودر (Loader) یکی از ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان‌سازی است. لودر یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف‌پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می‌تواند بسیاری از کارها را انجام دهد. لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از: ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت. این وسیله نوع پیشرفته تراکتور می باشد. بازوهای این وسیله دارای بازوهایی هست که به صورت هیدرولیک با همدیگر همکاری می کنند. به نسبت سایر ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی، لودر دارای بازوهای مکانیکی کوچکتری می باشد. این وسیله به دو صورت چرخ لاستیکی و زنجیری تولید می شود. برای خرید لودر می توانید به مقاله راهنمایی خرید لودر مراجعه کنید.

 

برای اطلاع از قیمت محصولات معدن ماشین سپاهان با ما در ارتباط باشید ..

 برای استعلام قیمت بیل مکانیکی و سایر محصولات و ماشین آلات شرکت معدن ماشین با ضمانت و کیفیت بی نظیر همراه با مشاوره رایگان اختصاصی از ما دریافت کنید .

 

لودر چرخ لاستیکی:

لودرهای دارای چرخ لاستیکی بیشتر برای ما آشنا هستند زیرا در مناطق شهری و روستایی از این مدل استفاده می شود.

آشنایی با لودر - شرکت معدن ماشین سپاهان

لودرهای چرخ زنجیری:

از لودرهای چرخ زنجیری در عملیات هایی استفاده می شود که نیاز به نیروی زیادتری باشد. یا اینکه زمین محل عملیات لغزنده یا باتلاقی باشد که اگر از لودر با چرخ لاستیکی استفاده شود در آن گیر می کند. از جمله عملیات هایی که در آن ها از لودر چرخ زنجیری استفاده می شود می توان به کندن درختان از ریشه و برداشتن موانع بسیار سنگین استفاده می شود. به دلیل سرعت پایین این لودر ها، از آن ها در مکان هایی که نیاز به طی مسافت های کوتاه توسط این وسیله است استفاده می شود.

آشنایی با لودر - شرکت معدن ماشین سپاهان

شرکتهای زیادی از جمله کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هپکو، هیتاچی و کاوازاکی در ساخت لودر فعالیت دارند.

ظرفیت جام لودر به طریقی غیر از جام جرثقیل و دراگلاین تعیین می‌شود. ظرفیت اسمی جام در مورد لودر عملاً مساوی با حجم مواد حفاری کود شده (heaped volume) در جام لودر در نظر گرفتن استانداردهای مؤسسه Engineers (SAE) Society of Automotive است.

اخبار و مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *