تایر OTR

تایر OTR


تایر OTR  

تایرهای راهسازی علاوه بر فعالیت های راهسازی، در سایر فعالیت های عمرانی نظیر خاکبرداری،حمل و نقل و بهره برداری معادن کاربرد دارند. انواع تایر OTR معمولا از رینگ 24 تا 36 اینچ را پوشش می دهند. تایرهای با رینگ 25 اینچ برای فعالیتهای راهسازی،ساختمانی،عمرانی و معادن سبک کاربرد دارد.

انواع تایر OTR بسته به استفاده به شش گروه عمده زیر تقسیم می شوند:

(E )تایرهای ماشین آلات معدن و خاک برداری این ماشین آلات به طور معمول در معادن و برای حمل مواد مصرفی بکار گرفته میشوند. تایرهای این ماشین ها که از نوع تایر OTR هستند توانایی تحمل حداکثر سرعت km/h 16 را دارند .
تایرهای ماشین آلات تسطیح (G ) این خودروها در عملیات راهسازی برای تراز کردن سطوح استفاده میشوند تایر های این ماشین ها توانایی تحمل حداکثر  Km/h 10 را دارند . (مانند گریدرها )
 تایرهای ماشین آلات بلند کردن و حمل بار  (L)  این ماشین ها عملیات خاکبرداری و جابجایی بار در فاصله های کوتاه را انجام می دهند.تایر این ماشین ها تحمل حداکثر Km/h10 را دارند .(مانند لودر و بلدوزر )
تایرهای ماشین آلات فشرده سازی (c )  این ماشین ها برای عملیات راهسازی و قیرریزی استفاده می شوند. تایر این ماشین ها توانایی تحمل حداکثر سرعت Km/h10  را دارند مانند (گریدرها) تایرهای ماشین آلات صنعتی. این ماشین ها در فعالیت های عمرانی و معدن برای حمل و نقل و جابه جایی ماشین های سنگین استفاده می شوند .(مانند کربن)
تایر های ماشین آلات بارکش و معدن  (ML ) این ماشین آلات قابلیت حمل بار دارند و علاوه بر آن در معادن خاص مانند آهن و سیلیس استفاده می شوند. تایر این ماشین ها باید مقاومت بالایی در برابر برش داشته باشد .

 کلیه ی تایر OTR راهسازی و بهره برداری معادن OTR نامیده میشود .

انواع تایر OTR

شرکت معدن ماشین سپاهان وارد کننده انواع تایرهای راه سازی، صنعتی و معــدنی OTR با برندهای زیر می باشد:

  • بریجستون
  • بی کی تی

از این مقاله (آشنایی با برند گودیر) هم میتوانید استفاده کنید .

اخبار و مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *